Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2021

AYTO ΠOY EIMAI ....

                  


 Αυτό που είμαι

    Πάντα στο τέλος το βρίσκω

Αυτό που ήμουν

                     Το είχα πάντα

Το έψαχνα κατά καιρούς σε βαλίτσες και πατάρια

                        Σφραγισμένα

Χωρίς οξυγόνο, κενά κι απάτητα

                         Όπως σε όνειρο

Αραχνιασμένο και βλοσυρό


...............

Αυτό που θα’ ρθει, 

                             Το ξέρω

Θα’ ρθει 

                 γιατί ήμουν παρών 

σ’ αυτό που ψάχνω

                         είσαι 

σ’ αυτό που ψάχνεις 

                      ήμουν

εσένα κι εμένα  έψαχνα πάντοτε 

                        να βρω.



Δ.Σ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΝΗΣΩ

 Από τα τέλη Ιουλίου 2021 κυκλοφορεί στα βιβλιοπωλεία της Αθήνας : το πρώτο μυθιστόρημά μου με τίτλο " ΝΗΣΩ " από τις Εκδόσεις ΜΑΡ...